Nowości
Prezent na 18-te urodziny
Prezent na 18-te urodziny
98,00 zł
szt.
Prezent dla taty - kibica - Brelok
Prezent dla taty - kibica - Brelok
49,00 zł
szt.
Upominek dla wychowawczyni
Upominek dla wychowawczyni
299,00 zł
szt.
Oryginalny prezent na chrzest
Oryginalny prezent na chrzest
299,00 zł
szt.
Prezent dla ucznia
Prezent dla ucznia
98,00 zł
szt.
Pierwsza rocznica Ślubu
Pierwsza rocznica Ślubu
199,00 zł
szt.
Prezent dla fana motoryzacji
Prezent dla fana motoryzacji
449,00 zł
szt.
Prezent na roczek dziewczynka
Prezent na roczek dziewczynka
299,00 zł
szt.
Promocje
Prezent dla rodziców - podziękowania
Prezent dla rodziców - podziękowania
598,00 zł 538,00 zł
szt.
Prezent Dla rodziców - Od pary młodej
Prezent Dla rodziców - Od pary młodej
398,00 zł 358,00 zł
szt.
Podziękowania dla Mamy i Taty
Podziękowania dla Mamy i Taty
598,00 zł 538,00 zł
szt.
Podziękowania dla Rodziców - komplet
Podziękowania dla Rodziców - komplet
498,00 zł 448,00 zł
szt.
Podziękowania dla Rodziców od nowożeńców
Podziękowania dla Rodziców od nowożeńców
598,00 zł 538,00 zł
szt.
Podziękowania Dla Rodziców - od Pary Młodej
Podziękowania Dla Rodziców - od Pary Młodej
398,00 zł 358,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Żurawia 5, 71-694 Szczecin;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@laser3dstudio.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Żurawia 5, 71-694 Szczecin.

Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Info w nagłówku
zadzwoń 509 636 886
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl